24 Mart 2010 Çarşamba

BEN SENİNLE BEN OLDUM..


İyiki varsın gönlümün güzeli!!
Gönlümde ateş seninle alev alev,
Tanrım şükrederim seni bize verdiği için,,
Bana verdiğin bir lütuf bu canım zeynebim
Dünyamı aydınlattın bir sevdasın,

Karanlık dünyam seninle güzelmiş,
Burcu burcu kokan teninin kokusu,
Bitmiyen tükenmeyen bendeki aşk,
Yüreğimde depremler oluyordu senden önce
Ben seninle ben oldum kuzumm
Dünyamı aydınlattın sen sevdamsın
Benim yaşama sebebim fidanlarım,
Bana verilen en büyük armağan,,
Ben yalınız değilim her an varsın!!
Hattıralar coşturuken beni
Dünyamı aydınlattın enn büyük sevdasın,

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayırlı geceler
merak ettim geldim
okul arkadaşımın adını ...
İzmirde çok okul ve ev arkadaşım var hangisi ile konuştunuz acaba ismi nedir? adaşınız olabilir mi?

Adsız dedi ki...

Merhabalar efendim,

İşte, hayatın devam ettiğini bize gösteren ve hayata bizleri sıkı sıkıya bağlayan bu güzel sevdanız hiç eksilmesin yüreğinizden.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

KİANA dedi ki...

Selamlar can arkadaşım. Zeynep'e yazdığınız bu şiir eminim büyüdüğü zaman da burda kalacaktır.. Torununuz değilmi. Zeynebin resmini gördüm sayfanın başında. Çok cici çok tatlı bir bebek..
Şiirde yazdığınız gibi burcu burcu mis gibi kokuyordur o şimdi. Allah nazarlardan saklasın. Allah çocuklarınızı ve torununuzu size, sizi de onlara bağışlasın.. Sevgiler. görüşmek üzere..

İnci Yemek dedi ki...

Hayırlı cumalar fatmacım.Duygu yüklü şiirlerine bayılıyorum:)gönlüne sağlık canım.mutlu hafta sonu diliyorum..

Unknown dedi ki...

S.A FATMA ABLA
Aynı Fatmadan bahsediyoruz..
Biz fatma ile aynı ilde okuduk aynı evde kaldık oda anlatmıştır zaten .Çok severim kendisini ,ne tevafuk olmuş çok sevindim..
ee SELAM SÖYLEYİN Ben kendisi ile tekrar konuşana kadar..