4 Mart 2010 Perşembe

Allahim ellerimi birakma!


Tüm Dost ve Arkadaşlarım!

Cumanız Mübarek Olsun, Rabbim Yapacağınız Her Türlü İbadet Ve Taatlerinizi Kabul Eylesin.

Allahim!

Benligimin yaktigi ateste yakma beni!

Beni nefsime kul etme kul et nefsimi Sana!

Bir lahza dahi bana birakma beni!

Sen bana yetersin, yetmem ben bana

Bilmedigimi bildir, görmedigimi göster!

Sen bildirmez...sen bilemem, göremem göstermezsen

Gönlüme huzur, gözlerime nur, dizime derman ver!

Sen" OL" deyince olur, olmaz " OL" demezsen.

Canana can, cana canan, kalbe ferman ver!

Al iste ellerimi, uzattim sana!

Ne olur, ne olur birakma beni bana!

Sen bana yetersin, yetmem ben bana!

Allahim ellerimi birakma!

5 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Hayırlı cumalar fatmacım.çok öpüyorum canım..

havvanur dedi ki...

ablacım şiir çok güzel di zynepcige rabbim şafi ismi ile şifa versin ishal bu ara çok duyar oldumda bronşitte antibiyotik aldısa oda yapmıştır :((bebekle ugraşmak çok zor ya ((( dilinden anlamayınca hayırlı cuımalar

Adsız dedi ki...

Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim.

Cumanız hayırlı ve mübarek olsun. Allah dualarınızı kabul etsin.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.amin diyorum dualarına cümlemize sağol canım yüreğine sağlık.hayırlı ve bereketli cumalar..A.E.O

Şengülce dedi ki...

Hayırlı Cumalar canım sevgiyle sağlıkla kal..