7 Mayıs 2010 Cuma

ÇİVCİV


Bu günde minik civcivlerle geldim çocuklara oldugu kadar büyükler içinde hoş bir görüntü patetes püresinden civciv nasılmı yapmışım?
malzemeleri göz karaıyla hazırladım ölcü vermiyorum.
haşlanmış pateteslerin sıcakken içine tereyağ koydum sıcaklığıyla eriyor tuz ,karabiber,birazda limon suyu sıktım iyice ezip yoğurdum .
cevizden biraz büyük toplar hazırlayıp hafifce oval hale getirdim
sonra küçük bir top daha yapıp onuda kafa olarak üzerine yapıştırdım kuş üzümünden gözler havuçtan kanat ve gaga yaptım maydonoz serpiştirdiğim tabakta yerlerini aldılar çok hoş bir görüntü oluyor

5 yorum:

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok sirin olmuslar, ellerine saglik!

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

fatmacım süpersin canım yaaa ayy ben bile bayıldım çocuklar çıldırır herhalde ellerine sağlık
süper ötesi bir sunum .

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Canım,dün birtürlü yorum gönderemedim şimdi tekrar yazayım dedim sorun yok galiba tel.msj için teşekürler..sevgi ve selamlarım ile A.E.O

Banu dedi ki...

ellerine emeğine sağlık... Çok şirin olmuşlar... sevgilerimle:))

humeyra dedi ki...

Çok şekerler. Ama ben bunu hazırlamaya üşenirim. Çok tembelleştim.