1 Temmuz 2009 Çarşamba

rüyalarım umutlarım


Rüyalarım hayallerime yardımcı oluyor
Bu sefer ruyalarim hayallerimi umutlandirmaya basladi
İzmir sıcak nemli bölük pörcük uykusuz gecenin sabahında uyandım napsan nedsem bu gün gamzede gelmeyecek paşamda uyuyo
galiba sabaha karşı yattı anneeeeee hadi yatagına git dediğinde saat 4 tü.
yalnız kahvaltıda canım istemiyo.
ayılmaya çalışırken benim sadık can dostum arkadşım aradı telefonla onla konuşurken biraz kendime geldim
aklıma geldi ben rüya gördüm .dedimki yorumlanmamış rüya okunmamış kitaba benzer.
rüya yorumlarını buldım googleden .
rüyamın yorumu fena değildi canım sıkılmadı inşallah bu gün yarın neticesini görürüm.
hayat iste. bu hayallerle umutlarimda artik isyan etmiyor

9 yorum:

ayfersultan dedi ki...

sa.Hayırdır,hayrolur inş.güzel günler seni bekliyor,umutların isyan etmesin hayat bu yani geçici alem anı anını tutmayan ömürü yaşamak..RABBİM rızasına göre yaşamayı nasip etsin amin..A.E.O

havvanur dedi ki...

umutların hayallerin güzel ruyaların hep olsun ablacım keder huzun sana uzak olsun hayırlı akşamlar

samanyolu67 dedi ki...

Canım Ablacığım rüyan hayır olsun inşaallah birtanem.Ben daha yeni neti açtım.Ee sıkılıyorsun belli.Hadi atla gel artık bana ama bekliyorum.Gelmesen de bekliyorum bil.Şöyle beraber çok güzel kahvaltı,derin konular ve sohbetler,bol gezmeler ne güzel olur seninle.Canım benim her şey o güzel gönlünce olsun.Hiç bir şeyi kafaya takmak yok anlaştık mı.Bana senin sağlığın gerek,gerisi boş canım.Kocaman sevgilerimi ve selamlarımı bıraktım ve çok öptüm sultanım.

rana dedi ki...

ablacım rüyan hayrolsun SAMANYOLU68 fatma ablaya sultanım deme hakkı benim lütfen siz kendinize hitap etmek için başka bir kelime bulun türkçemiz geniş lugattınzda fatma ablaya kullanacak başka sözleriniz olsun SULTANIM benim sürekli kullandığım kelimem fatma abla dışında kendi annem dahil hiç kimseye kullanmadığım bir sözcük rica ediyorum kimse bunu kullanmasın rahmetli avni abiden bana yadigar olurmu sevgi ve saygılarımla..

ra55 dedi ki...

Esselamünaleyküm, Sayın Fatma Kardeşim, Allah cümlemize yaşama kolaylığı ve sevinci versin, yaşamak gerçekten zor. Yazılarınızda kullandığınız resimleri merak ettim. Onlar İzmir'den görünüler mi? yoksa diğer medyamatik resimler mi? Resimler çok güzel insana yaşama sevinci ve huzur veriyor da, Efendim, paylaşımınız için teşekkür ederim, kaleminize ve gönlünüze sağlıklar dilerim. Ziyaretiniz ve benim için çok değerli olan yorumlarınıza da teşekkür ederim. Yarın hayır mübarek cuma ya, cumanızın mübarek ve hepimize hayırlara vesile olmasoını Yüce Allah'tan niyaz ederim.

ra55 dedi ki...

Esselam, Sayın kardeşim Fatma, pek blogcu'ya doğru gidemiyorum, ama herhalde daha orada da yeni yazılmış bir yazınız yoktur. Allah'a emanet olun...

rana sultan'ına dedi ki...

ablacım cuman mübarek duaların kabul olsun allah gönlüne göre her ne muradın varsa versin amin.

ra55 dedi ki...

Efendim, saygılarımla dikkatimi çeken resimlerden biri bu. Sakın yanlış anlaşılmasın; ben sadece bu resmin nereye hangi ülke,şehir'e ait onu merak ettiğim için sordum. Hani öbür türlü hazırlanan photoşop resimler olsa merak etmezdim. Selamlar Allah'a emanet olun...

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

receb bey bu resin internetten alıntı izmire aid değil diyer yazılarımdakiler izmirden be kendi çektiklerim