25 Ekim 2010 Pazartesi

TAS KEBABI


Malzemeleri :
1/2 kg ince kuşbaşı doğranmış kuzu eti
1 çay bardağı sıvı yağ
2 adet domates
1/2 çorba kaşığı domates salçası
3 diş sarımsak
1 orta boy soğan
1 çay kaşığı kekik
1 çay kaşığı karabiber
1/2 çay kaşığı kırmızı biber

Yapılışı :
Soğanları ve sarmısakları yemeklik doğrayın, yağ konmuş orta büyüklükte tencereye koyun. Kuş başı doğranmış etleri üzerine döküp, karıştırın. Üzerine salca ve domatesi ilave edin. En son baharatı ilave edin. İyice karıştırın. Tencerenin ortasına toplayıp, cam büyük bir kaseyi etler tamamı ile içinde olacak şekilde kapatın, ve çok kısık ateşte pişirmeye başlayın. Etler suyunu saldığında tuzunu ilave edin. Yemek suyunu çekene kadar pişirin.
Servisini patates püresi, kızartması veya pirinç pilavı ile yapabilirsiniz.


zeynep çok beyendi yemekten sonraki halide buydu..

7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

oyy oy ben kuzumu yerim büyümüş Maşallah:))) canım ellerine sağlık rahmetli kayınvalidemde çok nefis yapardı ailecek çok severiz.
sevgiler öpüyorum

fatma dedi ki...

büyüdü teyzesi konuşmaya bile başladı bir daha buluşursak inşallah ellerinizden öper

Şengülce dedi ki...

canım sayfama uğrarmısın..sevgiler..

ahsen58 dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor bende çok seviyorum tas kebabını çok güzel oluyor

özlem dedi ki...

maaşallah.
ellerinize sağlık afiyet şifa olsun.

Adsız dedi ki...

Merhabalar Efendim,

Taskebabı yemeği, gerçekten kebap yemek türünün içinde bence tek olanıdır. Ellerinize ve emeğinize sağlıklar dilerim.

seyabb dedi ki...

Valla bu çocuk kuzudan çok tosua beiyo.Maşallahhhh şimdye adar da hiç iştahsız oldğunu görmedim.