17 Ekim 2010 Pazar

Doğum günün kutlu olsun! paşam


Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle... Doğum günün kutlu olsun! paşam

18 Ekim 1984
Bir Perşembe günü dünyaya geldin
Canım oğlum paşam iyiki doğdun iyiki varsın .
Yolun bahtın acık olsun.
Doğduğun gün bulutları yırtarak, bir güneş gibi etrafına aydınlık saçarak girdin hayata. Hep sevgiyle yaşa! Nice yaşlara canım oğlum...
Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin. İyi ki varsın paşam.

Canlarım Benim
İyi ki varsınız canlarım benim
Siz olmasanız ben ne yaparım?
Beni hayata bağlıyorsunuz
Sizinle gurur duyuyorum.

Birimiz hepimiz hepimiz birimiz için
İyi günde kötü günde hep beraberiz
Canlarım benim biz bir aileyiz
Aile ne demek; iyi bilenlerdeniz.

2 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Fatmacım paşazadenin doğum gününü
kutlar sağlıklı uzun ömürler dilerim sevdikleri ile beraber.
mutlu haftalar canım öpüyorum seni..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım oğluşa sağlıklı huzurlu gönlünce nice yıllar diliyorum tüm sevdikleriyle beraber inş. sevgiler