1 Ocak 2010 Cuma

SEN OLUNCA...


Ümitsiz yarınları kucaklarım
Şiirlerle,hasretini yoklarım
Gül misali kapında solarım
Gözlerimden akan yaş
SEN OLUNCA...

Hüzünle başlar geceler
Dilim,ismini heceler
Sana yazılır en güzel şiirler
İçimde ki duygu
SEN OLUNCA...

Dualar ederim yokluğunda
Susar umutlar,kalpgahımda
Kanar baharlar,kimsesiz sabahlarda
Kanımda dolaşan
SEN OLUNCA...

Boyun bükerim kimsesizliğime
Kar yağar her gece; hasretine
Senden kalmış hüzünlü türküler içimde
Türküleri söyleten
SEN OLUNCA...

Dalar gözlerim hayaline
Bakar, içerlenirim resimlerine
Kader midir ?Bilmem nasıl bir bilmece
Talihimi yazan
SEN OLUNCA...

İlham kaynağı olur,gülüşün
Sen gülerken,ağlar oldu;iki gözüm
Her defasında;sitemdir sözüm
Gücendiğim
SEN OLUNCA...

Bir uzun bakış derim sevdamıza
Beni mecnun sanır;seni leyla bilirler bu hayatta
Gezer dururum,hasretin çarmağında
Çölde su
SEN OLUNCA...

Adresi belli olmayan, mektuplar yazarım
Bazen elifle başlar,ye vardır sonunda
İlah-i bir aşk gibidir,bu asırda
Rabbimin yarattığı
SEN OLUNCA...

Adaklar adarım,geleceğin güne
Kurban olsun aşıklar,sana ve ismine
Gözlerin geldi aklıma,bu gecede
Rüyalara giren
SEN OLUNCA...

Yığılır kalırım,bir köşede
Çileymiş derim,her seferinde
Kulaklarımda tekbirsin;gözüm sende
Musallada yatan
SEN OLUNCA...

Doğmaz hiç bir güneş bu sevdaya
Ağlar bir garip,sokak başlarında
Bir tutam saçın avuçlarımda
Toprakta yatan
SEN OLUNCA...

Bir yetim feryat eder,her gece
Alır sırtıma gezdiririm gece gece
Göz yaşlarım park köşelerinde
Yetimin annesi
SEN OLUNCA...

Ben yazarken,ölürüm bu şiirleri
Seni tanıyan;öldü bilir, beni
Okuyanlar çok ağladı,senli şiirleri
Şiirlerde adı geçen
SEN OLUNCA...
SEN OLUNCA...


´´Kaybettiğim sen olunca...´´

MEHMET ÖZMEN

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Mehmet Özmen'in "Sen Olunca" konulu şiirini bizimle paylaşma lütfunda bulunan kaleminize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.

Rahmetli eşiniz için bugün dediğiniz şekilde okudum. Allah Rahmet Eylesin. Size de sabr-ı cemil ihsan eylesin. Hayırlı ve mutlu yıllar dilerim. Allah'a emanet olun.

nurgülün dünyası dedi ki...

S.A Kardeşim şiirin beni gerçekten çok etkiledi,yüreğine sağlık.Eşin için okuyup Duamı da yaptım tekrar Allah Gani,Gani Rahmet eylesin

Adsız dedi ki...

İşlerinizin yoğunluğu ve aile efradı için de sorumluluklarınız hasebiyle bloglarınıza fazla zaman ayıramadığınız belli oluyor. Allah size kolaylıklar versin. Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah!

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim.

Adsız dedi ki...

Esselamünaleyküm, Allah'ın selamı, merhameti, bereketi ve rahmeti üzerinize olsun!

Daha önce de ziyaret etmiştim ve o yorumumda da sizin meşguliyetinize değinmiştim. Yine bir selam vermek için gelmiştim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim.

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

s.a yüreği engin gönlü zengin vefalı can dost.
dogurdur receb bey işlerin yogunlugundan birazda morallerimin bozuklugundan blogla ilginelecek zaman bulsamda içinden gelmedi hiç birşeyler yazayım.
iş problemleri yıl sonu hesap kitab biriken faturalar gelmeyen maaşlar beni robot gibi yaptı yakın ilginize sıcak selamlarınıza çok teşekkür ederim çeşme şiiriniz her zamanki gibi harika sımsıcak samimi duygularla yazılmış büyük bir keyifle okudum ellerinize yüreğinize sağlık siz gercekten ab_ı hayat misali bir insansınız inşallah kafamı toparlayıp yeniden canlı canlı paylaşımlarda bulunurum a.e.o

havvanur dedi ki...

ablaa sesim solugun çıkmıı napıosun herşey yolundamı

Şengülce dedi ki...

CANIM SAYFAMA GELİRMİSİN ÖDÜLÜN VAR..