8 Ocak 2010 Cuma

GÜNÜN GETİRDİKLERİ...


Bu aşurelerde sizin için can dostlarım işlerimin yogunluğu yüzünden ziyaretlerimi aksatıyorum sanmayınki ihmal ediyorum hepinizi ayrı ayrı seviyorum benim için vazgecilmezimsiniz sevgi ve saygılarımı gönderiyorum melekler öpsün kalplerinizden canlarım

Aşuremiz 150 kişilik sabahın erken saatinde başladık hazırlıklara yoruldum ama değdi
tarife girmiyorum herkes kendince biliyor zaten yiyenler mutluydu demekki ben bu işi hakıyla başarmışım..

Kuzumun kuzusu zeynebimmm MAŞAALLAH SANA

Kuzucum havanın güzel olmasından yararlanıp almış yavrusunu ziyaretme gelmişler canlarım benim ya 150 kişilik yemek yapmış olsamda yorgunluk uçtuuuuu gitti..

DENETİM var zeynebim yemeklere göz atıyor yemekte türlü mercimek çorbası pilav var..

İZMİR'in yazdan kalma bir gününde yoğun iş temposunda bir kahve içimi oturduğumda denizin muhteşem manzarasına dalıp gemilere bakarken ahhhh ahhhhhhh diye iç çektiğim bir günümdeğim

sengulceherturden.blogspot.com/ARKADAŞIM SUNSHİNE BLOG ÖDÜLÜ GÖNDERMİŞ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM KURALLAR GEREĞİ 12 ARKADAŞA VERİLMESİ GEREKİYORMUŞ BEN SAYFAMDA EKLİ TÜM CAN DOSTLARIMA ARMAGAN EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık, siz yaparsınız da lezzetli olmaz mı Fatma Hanım?

Günün getirdiklerini okudum ve inceledim. Pencereden görünen İzmir'de güzeldi.

Bloglarda siz görememeyişimizin sebebinin, sizin iş yoğunluğunuz olduğunu biliyoruz. Siz merak etmeyin.

Allah'a emanet olun, sağlıcakla kalın.

Adsız dedi ki...

Torununuz bile sizi görmek için işyerinize gelmiş...

GÜLSÜM dedi ki...

ellerinize sağlık ama niye 150 kişilik....

fisunlahersey dedi ki...

aşureye hiç dayanamam müthiş görünüyo,zeynep (maşallah tosun gibi olmuş)ve kuzun harika görünüyo,izmir güzel,ödülün için tebrik ederim.
ah keşke resimlerdeki kadar güzel olsa hayat...

Unknown dedi ki...

Manzaran da çok güzelmiş arkadasım...Ellerine sağlık.Allah kabul etsin...

hanife dedi ki...

ablam benim aşureler muhteşem eline sağlık

tasarım mekani dedi ki...

eline saglik olsun.. kolay is de gil o kadar kisiye begendirebilmek asureyi... Bereketi ve sifasi bol olsun insALLAHH... sevgiler medinem

Marifetane hobi dedi ki...

s.a. fatma abla..maaşallah zeynep büyümüşte anne anneyi ziyarete bile gelmiş:)) çok tatlı bir kız Allah anasına babasına sizlere bağışlasın sağlıklı uzun ömürler diliyorum..Ablam ellerine sağlık aşure nefis görünüyor kayınvalidem sayesinde bu yıl aşure yiyebildik.bendeydiler sağolsun yapıverdi..şimdi sende gördüm olsada yesem dedim valla..neyse abla uzatmayayım çok öpüyorum ellerinden hayırlı bir haftaya başlaman dileyigle sevgiler.

havvanur dedi ki...

aşure nefis görünüyorda zeynepcik tam yemelik olmuş maşaallah abla başka yorgunlukların olmasında bugünlerde geçecek inşallah rabbim yar ve yardımcın olsun

seyabb dedi ki...

ben yerim onun yanaklarını...Çok tatlı olmuş.Bebekken daha karaydı ...Şimdi pembiş bebiş olmuş