10 Ekim 2009 Cumartesi

KÜÇÜK MUTLULUKLAR

Havaların bir sıcak bir serin gittiği şu sonbahar mevsiminden bende nasibimi aldım üstüne birde acık pencerenin önünde uyuyup kalınca yetmedi birde buzluktan su içince eee bende takat halde kalmadı kendi evim kızın evi torun bakımı iş yeri derken faranjit artı grib oldum.Bu kışdan beri hiç hasta olmadım diye sevinirken kendi kendime nazar değdirdim valla....
Bi baktım hastalıktır zeyneptir derken blogdan uzak kalmışım çok şükür bugün daha iyiydim dr gittim 3 gün istirahat verdi ama ne mümkün vazife herşeyden üstün geliyo mutfağım kuzucuklarım fatma teyzeleri olmadan ne yapacak halsiz takatsiz öksüre hapşıra idare ediyorum kaç gündür işin en kötüsüde zeynebimi koklayamıyorum onada bulaşır korkusuyla karşıdan bile sevenmedim kaç gündür.
Ada cayı içmektende fenalık geldi.
bu gün daha iyiydim kahvaltıda öğrencilere şöyleee güzelce tabaklar hazırladım yetmedi birde öğleden sonra çay saatine ikramlar yaptım
Öyle 3,5 kişilik değil 60 kişilik felandı tabiki çeşitler isteğe göre oldu bir gurub makarna salatası diyeri patates salatası isterken bir kısmıda kısır istedi bu günüde böyle atlattık
Tabaklara koymadan oldugu gibi getirdim istediğiniz kadar alasınız diye ben bol bol teşekkür aldım yorgunluğum hastalığımı unuttum insanları mutlu etmek ne güzel bir duygu işte kısa günün karı bu oluyo
Diyer insanları mutlu etmek bana mutluluk veriyor çok zorda değil aslında bir domatesi bile tabaga alırken birazcık özen göstermek karşımızdaki insana verdiğimiz deyeri yansıtıyor.

Yaptıklarım ahım şahım şeyler değildi ama birazcık özenle özel kılmak zor değil . Küçük şeylerle mutlu olmak ne güzeldir. Bazen bir selam bile yeterlidir. Saygılar selamlar


3 yorum:

ayfersultan dedi ki...

sa.Sesini duymak benide,Rana'yıda çok mutlu etti.küçük kızımın izni az olduğu için erken döndük olsun görmemekten iyidir.nasipte neler var bilemeyiz birde bakmışsın karşındayız bellimi olur..ellerine sağlık hepside güzel görünüyor..havalar bir sıcak,bir soğuk grip olmamak elde değil çok geçmiş olsun tedbirli olmak lazım bu sene kış erken gelecek gibi ne güzel sayfanda kar yağıyor lapa,lapa.öptüm canım.A.E.O

havvanur dedi ki...

çokk geçmiş olsun rabbim şafii ismi ile acil şifalarversin abla mamlarda mnefisss sahi fonda müzik var bayıldım hiç dinlemdimdi yeni gördüm yad fark etmemşimdir becerikli şeker ablamm:)))kocaman öptümmm

tasarım mekani dedi ki...

eline saglik.... bir suru de yapmissin... sizi mimledim..kabul buyurursunuz ins.. sevgiler medinem