30 Ağustos 2009 Pazar

ÖZLEDİM..


Hayatın zorlukları benim yorgun beynimi zorladığında.
Sensizlik beni çıkmazlara sokuyor tek başıma
İçime gömdüğüm yokluğun kahreder durur beni
Kendi kendime içimden gelen sesi dinlediğimde çaresiz buruk acı bir ses içimden yankılanan
Karanlık geceler çare aradığım günler beni çoğu kez korkutuyor
Oysaki sana sözüm var, güçlü olmalıyım
Düşünüyorum, ağlıyorum yorgunum uzun gecelerin sabahında
Umudumu yitirmemeliğim ama az kaldı sensizik bitiriyor beni.
Geleceğim karanlık, umutlarım kırık gözlerim ağlamaklı
Yüreğim muhtaç senin sevgine, seninle olmaya
Zor hayat sensizlik mutsuz ediyor beni
Zevk almaz oldum yaşamdan, yaralarım kanıyor
Durdurmak istiyorum bazen sensiz dönen dünyayı
Dayanamıyorum hayatın çilesine sensiz gecen günlerime

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ablam yaaa yine dertlenmişsin,rabbim güç kuvvet versin inşallah,çocuklarının,torununun sana ihtiyacı var onlar sen olmadan ne yaparlar,sen güçlü olmalısın,ki onlar gerektiğinde senden güç alsınlar,sevgilerimle ablam,kocaman öpüyorum...

tasarım mekani dedi ki...

Cok duygu yuklu... Rabbim herkese kolaylik versin ve yalniz koymasin ins... Hayirli geceler. medinem

Adem Armağan dedi ki...

insanlar her zaman dünyada Allah .cc.verdiği ömür kadar yaşayacagını bilmeli
ve bu kısa yaşamda bir birlerine çıkar gözetmeksizin yardım etmeli,
ve birbirimize her daim dua etmeli,
biz de siz degerli dostlarımızın dualarına her zaman muhtacız,ne mutluki sizler le aynı blogcuda arkadaşlık ve kardeşlik yapmaktayım,
açmış oldugunuz konu bizi fazlasıyla bahtiyar etmiştir,
ALLAH RAZI OLSUN,
ALLAHA EMANET OLUNUZ.Ziyaret ve yorumunuz için teşekkürler.insanlar her zaman dünyada Allah .cc.verdiği ömür kadar yaşayacagını bilmeli
ve bu kısa yaşamda bir birlerine çıkar gözetmeksizin yardım etmeli,
ve birbirimize her daim dua etmeli,
biz de siz degerli dostlarımızın dualarına her zaman muhtacız,ne mutluki sizler le aynı blogcuda arkadaşlık ve kardeşlik yapmaktayım,
açmış oldugunuz konu bizi fazlasıyla bahtiyar etmiştir,
ALLAH RAZI OLSUN,
ALLAHA EMANET OLUNUZ.http://genclerlebasbasa.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Esselamünaleyküm, Efendim, Saygılarımla, birazcık sizi ihmal etmem, beni son derece rahatsız etmiştir. Bu ara iki bloğumu birden düzenleme ile meşgul iken, dostlarımızı ihmal ettik. Özledim isimli güzel bir eserinizi beğenerek ve zevkle okudum. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.Sağlıcakla kalın, Allah'a emanet olun.

sessizkaldim dedi ki...

Durdurmak istiyorum bazen sensiz dönen dünyayı
Dayanamıyorum hayatın çilesine sensiz gecen günlerime

sığamıyorum gecelere isyan olmuş yüreğim duramıyorum sesnsiz geçen yıllara

ellinize yüreğinize sağlık
sevgiyle kalın

Adsız dedi ki...

Efendim, Saygılarımla; İnsanın hayat arkadaşını kaybetmesi kadar zor bir şey olamaz. Ancak Cenab-ı Allah: "Ben hiçbir kuluma götüremeyeceği yükten fazla yük yüklemedim." buyuruyor. hayat arkadaşını kaybeden o kadar çok insan var ki, Allah herkese bunun sabrını veriyor. Allah sizin de sabrınızı artırsın. Siz de artık kendinizi çocuklarınıza ve torunlarınıza adayarak, bu boşluğu kapatabilirsiniz. Allah'a emanet olun.