3 Haziran 2009 Çarşamba

ATATÜRK İZMİRİ TEPEDEN İZLEYECEK.

iZMİR yeşildere yolunu kullananlar
mutlaka görmüşlerdir yeşildere yolu üzerinde ki Atatürk Rölyefini
benim çok sık kullandığım bir yol değil ayda yılda bir yolumuz düşer özellikle şehir dışına gitmek için garaja giderken. 2 hafta önce foçaya gitmek için garaja giderken gördüm bakınca gözlerimi alamadım kırık dökük gecekonduların oldugu bir yerdir yeşildere şimdi en yüksek tepesinde ATATÜRK adeta KADİFEKALE ve İZMİRİ TEPEDEN İZLİYOR GİBİ izleniyormuşuz gibi bir izlenim uyandırıyor ..... İnşatı devam eden bu devasa Atatürk maskının boyu 40 metre olup 29 Ekim Cumhuriyet Bayramında bitmiş olacakmış... son halini sizlerle paşlaşmak istedim...

YUKARIDA ÇIPLAK DURAN TEPE ŞİMDİ BU HALDE ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR EMİNİN BİTTİĞİNDE DAHADA GÜZEL OLACAK

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bu yaz gelince görürüm inşallah.çok güzel görünüyor.
canım sevgiler kocamann.

havvanur dedi ki...

çok güzel olmuşş keşke bu rolyeften tüm ülkye koysalarr çok mutlu olurdum heleki şu tartışmaların oldugu bi zamnda mayındı anttı derkenn ablam gzl paylaşım olmuş tşklr