8 Ekim 2011 Cumartesi

HAYAT DEVAM EDİYOR..


Bak şu tepenin ardına dostum,

Güneş doğacak birazdan gülümseyerek.

Çekip gidecek gece,tüm kasvetini alarak,
Yeni bir gün yeni bir umut sabahı başlıyacak.

Sil gözünün yaşını,pes etme hayatın yokuşuna,

Koş kırlara...kelebeklerle yarış kim tutarki seni?

Kader deyip bağlama kollarını böğrüne,kelepçenmi var?

Gülümse kendine ,gülümse herkese güneş kıskansın!

Bastığın toprak gururlansın! attığın adımlardan,

Şiirler yaz gözlerinle,gökyüzünün derinliklerine.

Dudaklarında çiğdemler açsın,tatlı sözlerinle,

Hayat devam ediyor...küsmek çare değilki derdine.

Çek ipini kederlerinin! mutluluk darağacında sallandır!

Sevvvv, sevilll... gönül limitinin alabildiği kadar,

Dün yok,yarın belki,! bu gününü yaşa bence;

Göreceksin ki o zaman,asırlar sığacak her anına.

2 yorum:

Ra55 dedi ki...

Merhablar,

İyi gitmeyen birşeylerle karşılaştığımızda, iyi gitmeyen şeyle biz de beraber gitmeyeceğiz ve dizelerinize verdiğiniz isim gibi "Hayat Devam Ediyor" deyip yaşamımızı sürdürmeye devam edeceğiz. Yani kısacası "ölenle ölünmüyor..."

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

Marifetane hobi dedi ki...

Sanada kocaman bir Merhaba Fatma ablam, ablacım senin blogun linkide link listem tamamen silindiğinde gitmişti sonrada bulup ekleyememiştim..açıkçası listeyle ilgilenmeye de pek fırsat bulamamıştım neyse çok şükür yine buldum seni.görüşmek üzere ablam hayırlı geceler..