7 Mart 2011 Pazartesi

KADINLAR NEDEN AĞLAR...


Kucuk bir erkek cocuk annesine sordu
"Nicin agliyorsun?".
"Cunki ben kadinim"
diye cevapladi annesi.
"Anlamadim!" dedi cocuk.
Annesi cocugu kucaklayip "Ve hic bir zaman anlayamayacaksin!" dedi.
Babasina "Baba, annem nicin agliyor?" diye sordu.
Babanin cevabi
"Butun kadinlar sebebsiz aglayabilen yapidadir" diye cevapladi.
Kucuk oglan buyudu, yetiskin adam oldu, hala kadinlarin nicin agladiklarini kesfedemedi.
Nihayet oldukten sonra cennete gittiginde Allah'a sordu. "Allahim!" dedi
"Kadinlar nicin bu kadar kolay aglayabiliyorlar?
" Allah dediki... "Ben kadinlari ozel
yarattim!...
Tum yasamin agirligini tasiyabilecek kuvvette olmasina ragmen
baskalarina teselli verecek kadar yumusak omuzlar, Dogumun acisina oldugu
kadar dogurduklari evlatlarinin nankorlugune dayanabilecek ic kuvvetini
verdim.
Baskalarinin kuvvetinin kalmadiginda devam edecek azmi, ailesinin
hastaliginda yorgunluga papuc biraktirmayacak kudreti verdim. Her turlu
sart altinda, ve hatta annelerini cok kotu incitselerde, cocuklarini
sevmek duygusalligini verdim.
Bu duygusallik her yastaki cocuklarinin yaralarini
sarmalarina, sorunlarini dinleyip paylasmalarina yardim ediyor.
Kocalarini
tum kusurlariyla sevmek kuvvetini verdim.
Erkegin kaburgasindan onlari
erkegin kalbini korumalari icin yarattim.
Onlara iyi bir kocanin esini
asla incitmeyecegini fakat bazen destek ve kuvvetini deneyecek davranislarda
bulunacagini anlayacak duyarli bir zeka verdim.
Tek zayiflik olarak
kadinlara birer goz yasi verdim. Tamamen kendilerinin sahip olduklari,
ihtiyaclari oldugunda kullanmak uzere...
Insanlik icin bir gozyasi..."
diye cevapladi.

Kadini guzel yapan sey ne saci,ne vucudu, ne kendini ne sekilde
tasidigidir.
Kadını esas güzel yapan sevgisini paylasabilmesi,
fedakarligi, sorumlulugu, anlayisi, sadece bilgiye degil ayni zamanda
kalbe de yonelik aklidir.
alıntı
tüm hemcinslerimin dünya kadınlar gününü kutlarım daha güzel yarınlara inşeALLAH
sevgilerimle

6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım çok duygulu bir yazıydı yüreğine sağlık .
sevgiler kucak dolusu gelsin sana öpüyorum

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım tam çıkıyordum chatboXundaki yazı gözüme takıldı terbiyesizin biri döktürmüş birşeyler. hiç takılma sen hepimizin blogları kapalı arada açılıyor açıldıkça birşeyler yayınlamaya çalışıyoruz. ben sırf bu denksizler yüzünden kaldırdım chatboxu.
______________________
belki duymamışsındır diye yazıyorum
digiturkün şifreli maçlarını bazı bloglar izinsiz yayınlıyorlarmış asıl ceza onlara geldi ama hepimiz aynı kanalda olduğumuzdan kapatma işini toptan yaptılar bizde tepkimizi sana linkini verdiğim sayfadan ve bloglarımızdan yapıyoruz.
__________________________
kapanma ile ilgili gelişmeleri facebooktan takip edebilirsin
http://www.facebook.com/#!/blogumadokunma

Ada Deniz dedi ki...

sizin de kadınlar gününüz kutlu olsun

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Arkadaşlarım,

Mahkeme engelinin hala devam ettiğini, bloglarımıza girmek için karşılaştığımız uyarı cümlesinden anlıyoruz. Bu zamana kadar yaptıklarımız bir ses getirmedi. Kimi bloggerlerin blog platformu bu mahkeme engelinin kapsama alanına girmediği için, kimi bloggerler de DNS anahtarlarını değiştirerek bloglarına girebiliyorlar. Ama herşeye rağmen bu mahkeme kararı Türkiye’nin bloggerlerini öldürdü.

Konunun detaylarını fazla bilmemekle birlikte Google, bu mahkeme kararında yapılması istenilen fiili yerine getirmedi ki, yasak hala devam ediyor. Bizler de yasa dışı yollarla bu yasağı delmeye çalışıyoruz.

Selam, sevgi ve muhabbetlerimle.

Marifetane hobi dedi ki...

hayırlı cumalar fatma abla, facedende ulaşırdım sanada yorum bırakayım dedim.Kutlu doğum haftası sebebiyle blogumda yine yasin ve salavat okumaları başladı.okumalara katılımını bekliyorum inşaAllah.görüşmek üzere hayırlı cumalar hayırlı geceler sana.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Erkekler de ağlar, ama kadınlarımızın ağlama nedenleri daha çok galiba. Ama boş verin ağlamak insana iyi geliyor. Elimiz de fırsat varken, ağlayabildiğimiz kadar ağlayalım.

Hastalanmadan doktora gitmek gibi bir şey olsa gerek ağlamak.

Yüce Allah, cümlemizi iyi ve güzel şeyler için ağlatsın. İyi ve güzel şeyler için ağlanılan sağlıklı, huzurlu ve mutlu günlere doğru...

En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.