25 Aralık 2009 Cuma

DOSTLARA MEKTUP…………


Karıncaya sormuşlar; '' nereye gidiyorsun?'', '' dostuma'', demiş. ''Bu bacaklarla zor'' demişler.Karınca; '' olsun, varamasam da yolunda ölürüm'' demiş.. Yolunda ölünecek dostlara...

Farkında olmayabilirsin ama %100 doğru:

1. Bu dünyada uğrunda ölebileceğin en az iki kişi vardır.

2. En azından 15 kişi ,öyle ya da böyle seni seviyordur.

3. Herhangi birinin senden nefret edebilmesinin tek sebebi, aslında sadece senin gibi olmak istemesidir.

4. Senden gelecek bir gülümseme, bazılarına mutluluk getirebilir, o senden hoşlanmasa bile.

5. Her gece, birisi uykuya dalmadan önce seni düşünüyor.

6. Birisi için dünyalara bedelsin.

7. Çok özel ve teksin düşüncesinde ki arkadaşlarını unutma

8. Varlığını bile bilmediğin biri seni seviyor.

9. Hayatındaki en büyük hatayı yaptığın zamanda bile, ondan hayırlı bir şey çıkar.

10. Ne zaman dünya sana sırtını dönmüş gibi hissedersen, dön ve bir daha bak. SANMA Kİ DERT SADECE SENDE VAR..

11. Her zaman aldığın iltifatları hatırla. Kaba sözlerin hepsini unut.

Ve hep hatırla....

İyi arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremeyebilirsin ama orada olduklarını bilirsin.

'Bir dosttan tek bir gül ve güzel bir sözü ben onunlayken almayı, öldükten sonraki bir kamyon dolusu çiçeğe tercih ederim.'

HER ZAMAN YANIMDA OLMASINI

İSTEDİĞİM İNSANLARA…

Sevgi ve Saygılarımla……..

alıntı

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Fatma hanım; Mektubunuzu okudum. Bu paylaşımınızla bizi bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.
Selam ve saygılarımla
DOST!...

havvanur dedi ki...

dostların çok olsun dostablamm

Adsız dedi ki...

Efendim, Merhabalar; Benim sıklıkta yazı yazacağım blog artık değirmenden mektup var bloğu olacak. Yeşil Kaman bloğu Kaman ilçesine ait bir blog olacak Kaman ile ilgili konuları da orada yazacağım. İşlerinizin yoğunluğu elbette sizi blog dünyasından biraz çekecektir. Ben şu anda işsizim de onun için 7/24 devamlı makinanın başındayım. Usandıkça blog yazıyorum. Fatma hanım elbette öncelik RIZKIN olacaktır. O olmazsa hiçbir şey olamaz. Sağlığı da RIZIK sağlıyor. Öyle değil mi? Ben sizi gayet iyi anlıyor ve anlayışla karşılıyorum. Allah size kolaylıklar versin.
Yeğenlerinizle ilgili olan bloğa nasıl girdim de onları listeme dahil ettim şimdi şu anda hatırlıyamıyorum, ama tekrar bloglarına girip hatırlamaya çalışacağım. Allah'a emanet olun.

Selam ve Saygılarımla

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.gGüzel bir paylaşım..sağol dostum..A.E.O

fatma dedi ki...

FATMA ABLA YAZI ÇOK GÜZEL BİR TANE DOSTUN OLSUN AMA DOSTUN OLSUN

Şengülce dedi ki...

canım birtanem yazı harika anlamı çok büyük yüreğine sağlık..sevgiler..

Unknown dedi ki...

Baharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi yeni yılda da tüm güzelliklerin sizinle olması dileğiyle? Nice mutlu yıllara!