16 Eylül 2009 Çarşamba

SULTANIN SOFRASINDA SON İFTAR...

Benim meşhur maklubem daha öncede bir kaç kere yapmış yayınlamıştım tarifinide vermiştim muhteşem oluyor deneyin bence zengin görünüyor hemde kalabalık davetlerde göz dolduruyor
Mübarek Ramazan geldi gidiyor havalar sıcak nasıl olacak derken ALLAH sabrını veriyor nasıl geldi gecti anlamadık bile baktıkki herkes bir yerlerde davette bize ne gel diyen var nede bizim gidecek zamanımız.
İş arkadaşlarımla bunun muhabetini yaptık garibsedik birazda baktık olmuyo biz neden kendimizi davet etmiyoruz mademki zaman ve imkan yok evlerimizde davet veremiyoruz bizde iş yerinde kendimizi torpil gecelim herkes kendince bişeyler yaptı
Mutfagın sultanı olarak işin çoğu bana düşsede severek yaptım benim özel günlerde kalabalık davetlerde yaptığım maklube baş yemeğimiz oldu .
yanına birde köz biber yapıp sarmısaklı süzme yogurtlu nefis bir salata benden.
kreşimizin sevimli annanesi meloşum (melehat)sarmada uzmandır malzemeği getirip bebelerin uyku saattinde maharetli parmaklarını konuşturdu yanına birde yoğutlu çorba yaptı.
Hatice arkadaşımızda haşhaşlı kek.
Irmak kızımızda tiramusuda uzmandır ustalıgını gösterdi.
turşu biberleribe yogutladık
Tülayımız annesi rahatsızlanınca katılamadı onun getireceği böreklerde olmadı.
herşey çok güzeldi gurbette hısım akrabadan uzak olunca biz bir aile olduk kendi kedimizi ağırladık misafirde cağırdık baş konuk gamze'mdi kuzucum yer sofrasında zorlansada idare etti bende sıcak sıcak sizide mutlulugumuza ortak etmek için soframızı taşıyıp geldim

NOT:size vermem gereken bir haberim daha var 23 eylül çarşamba günü yani 7 gün sonra bayram şekerimiz en deyerli hediyemiz minik zeyneb'imiz inşallah ALLAH''ın izniyle saat 18.30 da sezeryanla dünyaya gelecek dualarınızı bekliyorum ben çok heyecanlıyım mutluyum İNŞALLAH MUTLU HABERİ TEKRAR SİZİNLE PAYLAŞIRIM EN DERİN SEVGİLERİMLE DOSTLARIM
Kırmızı köz biberleri fırında pişirdim sarmısaklı süzme yoğurt ve çok az zeytin yağıyla karıştırıp nane ve pişmiş biberlerle süsledim sizce nasıl kenarlarınada pul biber serptim çok beyendiler tadıda nefisti yardımcı yemek olarak nefis oluyor


Bunlarda öğrenciler için yaptığım rus salataları benim her yemekte ekstradan bir salatam meşhurdur severek yapıyorum insanları memnun etmek mutlu olmaları bana haz veriyor





4 yorum:

Kardeşim dedi ki...

ya şu maklubeyi bi türlü tutturamıyorum.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

sofra mükemmel.herkesin emeğine sağlık.şimdiden hayırlı bayramlar diliyorum sevgiler.

hanife dedi ki...

muhteşem bir sofra olmuş afiyet şifa olsun,zeyneb bebeğide sağlık sıhhat içinde kucağınıza alırsınız İnşaAllah

ra55 dedi ki...

esselam, son iftar sofrasını da, memlekette olmam hasebiyle kaçırdım. Bu bayram hep toplanıp memleketimiz olan Kırşehir-Kaman'a gitmiştik. 3 gün orada kaldık. Bu arada tabi bazı şeyleri de kaçırdık. Elinize sağlıklar olsun efendim. Bu güzel iftar sofrası da kaçırılacak bir sofra değildi ama ne yapalım. Elimizde değildi.
Efendim bu güzel paylaşımınız için gönlünüze ve ellerinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Sağlıcakla kalın ve de Allah'a emanet olun efendim, saygılarımla...